vineri, 4 decembrie 2009

Socializare sau singuratate ...

Vin sarbatorile... dincolo de faptul ca mergem la vot(sau nu !) maine ar cam trebui unii din noi sa catam cu infrigurare in ghetute, pantofi sau pantofi sport sau la randul nostru sa punem in ghetute , pantofiori sau bascheti cateceva pentru bucuria sufletelor.Am trait in copilarie momente magice legate de Sfantul asta si mereu am scormonit cu emotie cam in toate perechile de incaltari care le-am avut pe la usa... , am pierdut obiceiul asta si`mi pare rau ! Dupa Mos`Nicolae ca intr`o clipita va veni si Craciunul ... incet si sigur apoi Anul Nou( sa nu ziceti Revelion !) momente care se cer de o exuberanta extrema , beatitudine si relaxare pe alocuri... doar se cer, asta nu insemna ca toti simtim la fel. Pe mine sarbatorile astea ma intristeaza la maxim... imi aduc aminte ca nu mai sunt nici copil , nici adolescent si nici macar tanar... nu mai am nici curajul si nici puterea de a ma bucura de ele singur si neimplinit(?). Traiesc din amintiri si cate putin unele din ele imi stranesc fiori , sunt strabatit de o melancolie pala si asa cum fac deobicei in capul meu patrat se izbesc sute de intrebari pe minut.O sa formulez aici doar una : Cum , cu ce mijloace poti face ca sarbatorile de iarna sa`ti para mai frumoase din ipostaza unui om matur si singur ?

2 comentarii:

  1. Iti citesc blogul,nu mi-am permis sa te adaug in blogroll,fara permisiunea ta.Cum sa iti faci sarbatorile placute,din prisma unui om matur si singur?Sfaturi,nu stiu sa dua,matura nu-s,desi avem aceeasi varsta,dar am o vorba"zambeste,maine poate fi mai rau sau poti ramane fara dantura".Sper s apoti redescoperi placerea sarbatorilor, a celor adevarate,pe care le ai in amintiri.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu scuzele de rigoare ... abia invat ce insemna un blog...
    Sarbatorile le voi simti exact ca in ultimii 10 ani ... fara frica de a imprumuta din chimie : inodore , incolore , insipide. Nu stiu cat de matur sunt dar un lucru e cert ... nu pot , ceva nu ma mai lasa sa ma cramponez in bucurii marunte , nu mai gasesc nici puterea de a ma bucura de un lucrusor fizic pe care mi l`am dorit cu ardoare multa vreme ... si pe care subit l`as gasi sub bradutu de Craciun.Simt ca poate bucuriile ar trebui impartite cu cineva ...

    RăspundețiȘtergere