marți, 29 decembrie 2009

Riscurile ...

... vietii in d0i sau bataile de cap??!
Ma tot intreb cam de vreo 7 ani in coace cam cum e cu viata asta si cam ce ar fi bine sa alegi pentru tine, cand si cum esti pregatit pentru o relatie de durata - profunda sau eventual de o casatorie ... care sunt pasii normali pe care ar trebui sa`i urmam pentru a fi "in rand cu lumea".
Observ cu stupoare in jurul meu : colegi ,amici , putinii prietenii care i`am avut "in my fucking life " cam toti s`au cam "luat" au kinderi ... unii chiar de scoala si eu nu mi-am gasit macar jumatatea. Nu ca m-as plange... si nu ca as fi nefericit ... si nici macar frustrat ! Nooo... privesc jumatatea plina a paharului meu ..sau jumatatea goala a paharului lor : ma trezesc cand vreau , consoarta nu ma cicaleste la cap cu cine stie ce bazdaganie care i`i s`a nazarit peste noapte, periuta de dinti e mereu la locul ei si stiu sigur ca nimeni nu mi`o foloseste , nu dau sudalmale ca nu`mi gasesc cine stie ce obiect , cupilu(cupiiiiiii) nu ma trezesc in miez de noapte "tata am visat ulat" ... bani in buzunar am mereu si nimeni nu`mi tine evidenta lor , pot bea "o tuica" si fuma "o iarba" cand mi se nazare ..., inchid Pc cand am achef fara sa am grija ca maine mi`l deschide soatza sa vada daca`n lista mea nu a parut "o tante" mai apetisanta ... si lista e lungaaaaa infinita ! Nu`mi ziceti ca exista si o jumatate goala de pahar in fata mea ! Stiu si`mi asum riscul ! Poate mi l`as asuma si invers da cum dreq (Doamne iarta`ma !) sa incerci sa ai incredere in cineva cand tu nu poti avea incredere nici in mana ta dreapta ?! Cum sa`i ceri sa`ti faca un copil cand ea nu intelege decat somaleza ? Cum poti sa`i ceri sa ramana langa tine urmatorii 75 ani cand pe ea o furnica zi de zi de duca ?! Cum ??... sa imi asum aceste riscuri ? Prefer sa imi asum riscul de a fi batran , senil ( nu ca n`as fi si acum) si bolnav( deja ma cutremur) la batranete ...

Opandora

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu